:
heyy peeps ツ welcome to my official bloggie ツ follow me jyeahh ツ xixie ツ

yeyy ! tadee kawan . :(


yeyy blogiee aku daa bole unn .
rendu meyhh ka bogie aku neyy .
ada storyy neyy neyy .
naa dengaa taa ? tanakk dengaa bole pegy mampos larr .
haa backk to storyy .
enadd taa bestiee aku yg soangg toee ?
name deaa farah husna binti abdul ghani .
satoe-2nyee bestiee aku yg mostt rapatt larr suatoe ketika dulu .
butt now tadee daa rapatt nyee . bukan ta rapatt , daa takawan ponn .
why ? sebab boyfiee deaa fitnah boyfiee aku .
bukan tadee sebab . enadd aku naa keaa putos kawan nan deaa sesaje jeaa .
daa putos kawan baru seminggu kott daa macam-2 daa aku dengaa deaa mengata ka aku .
ada larr soangg budakk class deaa neyy gtauu aku somethinxx .
deaa dokk uadd bengang ka mmbe deaa .
iff tabetol takan oangg naa cytee ?
haiyoo . -.-"
never mindd larr . aku ta herann ponn sayangg . (:
youu hate me ? i hate youu more . (:
cakapp rendu aku bagaii tapy ka skulaa lao tejumpa aku ckett ponn ta tngok muka aku .
kemaren deaa lalu depan rumaa aku nan kakaa deaa .
renduu larr naa borakk-2 nan deaa .
haa telupa naa cytee .
deaa ponn ada cakap ka aku boyfiee deaa ponn tasuka ka aku .
tasuka deaa bekawan nan aku .
keyy larr tade papee da kott .
bubyee <3

No comments:

© zatieyy classic's all rights reserved | Powered by Blogger