:
heyy peeps ツ welcome to my official bloggie ツ follow me jyeahh ツ xixie ツ

i'm backk but in sad mood ):


heyy reader !
i'm backk but now i'm in problem .
bulan neyy relationship aku nan man classic's mmg taa mcam biasa .
kayy aku ngaku aku yg uadd perangay .
this week kamy mmg daa oukee tapy kemaren nan aryneyy jeaa taa oukee ckett .
dlue aku uadd perangayy deaa tesangat baekk nan aku but now aku ponn daa baekk deaa laxx pijakk pala aku .
dlue aku uadd perangayy naa sangat larr gayutt nan aku .
aku taa angkat call sampayy kul 3 .
semlam naa gayut tetybee naa tydoe awal .
aku majokk ckett ponn taa herann , aku maraa ponn taa herann .
naa game aku cm dlue balekk keaa sayangg ?
aku call deaa bnyak kaly taa angkat .
daa lama sngat aku call cousin deaa .
pastoe aku call deaa baru angkatt .
aku bebai aku letakk larr .
aku tabulee ddok sangat daa aku call agy sekaly taa angkat jgak bnyak kaly .
aku call cousin deaa then call deaa baru angkatt .
bengang kott !
aku taa tahan sangat daa aku taa pker panjang aku teros kepakk sim .
pas kepakk tepker mcam-2 laxx .
pker cmnee naa gyut mlam neyy :(
cmnee naa mcg , nyesal kott .
man call rumaa maraa-2 aku balekk bb kepakk sim .
aku tabulee ddok .
aku dok call deaa gune phonee rumaa naa ckap elok nan deaa .
tapy deaa tanakk .
seriously aku tabulee ddok sayangg ):
menyesal betindakk taa pker panjangg !
bodohh kau zaty !
tngokk besukk aku giyy bely jgakk sim digi easy toee !
tapy man cakap deaa tanakk aku daa ):
aku takott deaa cary betina jeaa .
tabulee ddok kott ):
kayy larr hope besukk kamy oukee eaa .
salam ):

No comments:

© zatieyy classic's all rights reserved | Powered by Blogger